Jdi na obsah Jdi na menu
 


 

 

Kdo nemáte nic konkretního a jen tak si chcete pokecat eventuálně si vylít srdce Obrazek , nebo poradit...tak můžete napsat sem.

 

 

 

Diskuse je otevřená...Obrazekpro všechny...

 

 

 

 

 

Račte vstoupit a POKECAT!!!

 

 

 

Pusinky Obrazekjsou přece na povídání - alias na kecání a LU-PUSINKY nemají žádnou výjimku.......

 

 

 

 

 

 

Náhledy fotografií ze složky Srdce

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

B 12

(Hanča, 19. 11. 2008 12:50)

Ahoj lupusinky,chci se zeptat jestli jste některá dostávala injekce B 12 a co s vámi udělalo? Mam tady toho vitaminu nějak málo a tak musím chodit na injekce.Nevíte jestli to muže souviset s lupusem?

Marcela

(Marie, 12. 11. 2008 11:49)

Tak jsem Ti právě odeslala mail, dej prosím vědět, zda Ti došel.

Marcela:

(Marie, 11. 11. 2008 22:42)

Ahoj Marcelko, to mě moc mrzí, jaké máš trápení. jen se neboj, neztrácej odvahu! Napíšu Ti e-mail některý z následujících dnů! Zatím pa a drž se.

Marušce

(Marcela, 11. 11. 2008 18:46)

Maruško, rozumím ti dobře, že tě nějak rozhodili na IMUMEDU? Co se přihodilo? Nechceš mi napsat Marcela.hajk@seznam.cz. Já jedu ve čtvrtek do ústavu revmatismu, mám snížené bílé krvinky na 2,6 a ostatní krevní hodnoty taky nic moc. Jsem z toho smutná, protože to souvisí s léčbou a nějak se mi tělo brání. Já mu pořád dokazuji, kdo je tady pánem, ale někdy se až tak nedaří. Tak se měj a ostatní lupusinky s tebou, hodně síly ahoj

motýl

(Jitka, 11. 11. 2008 18:12)

Terezo,díky za odpověď.Taky beru Plaquenil 2x denně, už dlouhodobě.Prednison ob den.Ale po této dávce Plaq. zase dost padají vlasy.Ten krém neznám ,zkoušela jsem Advantan a Imacort.Je to takové pokus omyl.A motýl ne a ne uletět:-((.

Motýl

(Tereza, 10. 11. 2008 17:46)

Také bojuji s motýlem od leta mně pomohl Plaguenil 200 mg jeden ráno druhý večer,před motýlem jsem brala jenom jeden ráno takže zvýšení medikace potíž je v tom,že Plaguenil nezabírá ihned zlepšení se dostaví nejdříve za šest neděl a k tomu potírám Belogent krém jen dva,tři dny při zhoršení,zvýšení Medrolu se v mém případě minulo účinku beru stále 8mg obden.Toť moje poznatky.PA

motýl

(Jitka, 9. 11. 2008 23:42)

Zdavím všechny.Mám prosbu na vás,co taky bojujete s motýlem.Od léta mám aktivní projev i přes celkovou léčbu.Zkouším různé mastičky a nic moc.Jaké máte zkušenosti,co zabírá?Díky za každou radu,je to už únavné a ani se nechce nechat zamaskovat:-((.

Ludmila:

(Marie, 9. 11. 2008 14:04)

Ahoj Ludmilo, nedotkla, máš recht, díky. Přeju hezkou teplou zimu všem!

Marušce

(Ludmila, 9. 11. 2008 11:05)

Milá Maruško,
jak tak čtu Tvoje příspěvky, myslím, že bys dalšího doktora bez psychického teroru našla ve svém příteli.
Choď s ním na kulturní akce, když je zima, když svítí sluníčko tak ven. Imunology nech v klidu.
Doufám, že jsem se Tě nedotkla, beru velmi vážně, že máš potíže, bolesti, že jsi unavená. Myslím si jen, že v téhle době Ti pomůže spíš psychické odreagování, než stres z dalšího bolestivého vyšetření a strach ze samotného terapeuta.

zase

(Marie, 6. 11. 2008 20:22)

Ahoj holky, tak se mi to s těma doktorama zase hroutí, zase samá nedorozumění, špatné zkušenosti, bezvýchodnost. Potřebovala bych zajít k jinému imunologovi a alergologovi, než mám. Kdo z Vás, která bydlíte v Praze, máte někoho, kdo je opravdu ochotný a vzdělaný, zkrátka ke komu chodit není psychiký teror, ale úleva? Díky moc!!!

Petra:

(Marie, 6. 11. 2008 10:11)

Tak to s tebou souhlasím naprosto. Dobře, žes to sem napsala, aspoň další budou vědět. Nebylas na tom náhodou na karláku? Tvé líčení se přibližuje mé zkušenosti :) Jo, ještě že už to máme za sebou a máme to bez nálezu :)
Přeju všem krásný den!

kolonoskopie

(Petra, 4. 11. 2008 19:19)

No, u mě byl problém hlavně v tom, že jsem dost malá a drobná - a pro nás je toto vyšetření dost bolestivé, jak mě informovala sestřička během zákroku. Prý byl "zázrak", že se dostali tak daleko (asi do poloviny střev), s tím ani nepočítali. Neměli tam nic na utišení proti bolesti - nedali mi nic ani na mou přímou žádost. Sestřička mi pošeptala do ucha, že příště se mám objednat na tento zákrok pod narkózou (delší objednací doby). Já to nevěděla, objednával mě můj obvodní lékař. Supr přístup, když se tohle dozvídáte až když máte v sobě tak metr toho přístroje a máte pocit, že se bolestí zblázníte. Jde mi o to jednání ze strany lékařů - když to ti lékaři dopředu vědí, že to je bolestivé pro pacienta, když je takové konstituce jako já a stejně se takto chovají a nemají tam nic na utišení bolesti.
Tenkrát jsem to neřešila, protože jsem odjížděla do zahraničí, ale minimálně bych napsala primáři oddělení, protože i na stránkách gastroentologické společnosti najdete popis toho, jak má toto vyšetření probíhat a že se má pacientovi v případě bolesti podat utišující prostředek. Připadala jsem si s prominutím jak dobytek. Ale je to za mnou :) příště už budu vědet:) Naštěstí mám střeva v pořádku:)
Je pravda, že to vyšetření dost vyčerpává, to jsem věděla, a hned jsem začala pít 2x denně Lepicol, čistící čaje a bylo líp.

Ludmile a Petře:

(Marie, 4. 11. 2008 9:45)

Milé holky, sice jsem tu psala, že jsem koloskopii zvládla co se týče prožitku, (bylo to nepříjemné, ale únosné) ale musím Vám dát za pravdu - strašně to vyčerpává. Následky pozoruju až teď, dny poté. Tak jen aby ten, kdo tam třeba půjde, věděl, že to fakt vysiluje na několik dní poté. Asi by člověk měl mít opravdu pádný důvod tam jít.

Marcela:

(Marie, 3. 11. 2008 12:10)

Jo, souhlasím, k čemu ta návštěva? U mě není vidět nic, takže tuplem nevím, co tam zjistí, že je mi furt stejně? No a co? :) Stejně se s tím nedá nic dělat. Měj se, Marcelo, moc pěkně a drž se statečně jako dosud!

Marušce a ostatním

(Marcela, 3. 11. 2008 11:07)

Ahoj Maruško, měla jsem taky ty problémy jako ty a dala se raději vyšetřit, ale prý je to "k mé nemoci". A teď jsimi potvrdila i ty odběry. Chodila jsem na odběry každý půl rok před kontrolou, a teď jsem se dozvěděla, že za půl roku mámpřijít bez odběrů. Asi mají nové "poslední usnesení". Sice by mně zajímalo, k čemu bude moje návštěva dobrá, ale budiž. Už se mi toho projevuje tolik, že se na tom nedá nic zkazit a je to vidět pouhým okem? Tak děvčata - přeji vám všem stabilizaci a čím dál tím méně návštěv u lékaře, půjde-li to!!

Petra:

(Marie, 31. 10. 2008 12:50)

Ahoj Péťo, koloskopii mám za sebou bez léků a vydržela jsem to v pohodě, žádný problém :) Měla jsem předtím bolesti břicha a průjmy a i když už to skončilo, přece mě tam chtěli. Ale neboj, vážně jsem v pohodě, nemám z toho žádné nepříjemné dojmy a mám radost, že mám střeva v pořádku. Revmatolog mi Raynalda vyloučil, protože nemám na těch rukách nic vidět a nebělá mi to ani se jinak nezabarvuje. Napsal mi , že mám "stav přecilivělosti" . No a teď jsem šla na odběry po půl roce na imunologii a tam se divili, že prý to apní d oktorka nevyžadovala, že prý se to nedělá před každou kontrolou, protože to stojí 10000. Nicméně já trvala na tom, že pí doktorka řekla, at si na odběry zajdu měsíc před kontrolou, tak mě odebrali. Ale teď mě napadá, že jsem si to třeba fakt spletla. Takže takhle to je.

autodestrukce

(Petra, 30. 10. 2008 19:02)

tohle téma mě taky hodně zaujalo. Zrovna čtu knihu Nemoc jako cesta a tam se o těchto věcech hodně píše - řeší se tam, jak se způsob myšlení promítá v lidském myšlení - a autodestrukce, to, že se člověk nemá rád, je základem autoimunních chorob - je to na dlouhé povídání, ale pod řadu věcí, co se tam píše, bych se podepsala a čím víc o tom přemýšlím, tak tim víc vidím chyby v myšlení, které jsem dělala. Ještě čtu věci k etikoterapii, tam se tyto věci taky řeší. Moc zajímavé. Je to dlouhá a náročná cesta a není pro každého.

pro Marušku - ruce

(Petra, 30. 10. 2008 18:58)

Ahoj Maruško,
prsty mě taky strašně bolí - s tím asi nic neuděláme, trochu pomáhá zvýšení medrolu (kortikoidů. Pokud to jde, tak piš na počítači, to tolik nebolí, ale držet tužku je vážně šílené.
Snaž se hodně spát a odpočívat, ty ruce hodně ovlivnuje stres, špatná strava, únava. Včera jsem vypila 2dcl vína - a moc mi to víno chutnalo - dnes ráno mi bylo špatně, bolely mě šíleně ruce a nohy. Takže takhle to funguje, příště si to rozmyslím :)
Nevím, proč tě posílají na kolonoskopii, doufám, že je to s částečnou narkozou nebo s nějakými léky utišujícími bolest - já to zažila bez léků a bylo to dost šílené - nejhorší je, že nikdo ti nic dopředu neřekne, musíš se na vše vyptat sama a domluvit si konkrétní podobu zákroku - tedy i s částečnou narkozou - objednací doby jsou delší, protože musí být u zákroku anesteziolog. Držím palce. Ty si teda taky užiješ, to ti řeknu.
Když tě takhle bolí ruce, tak to už je snad jasné, ne? Máš už nového revmatologa?
A co Raynadův syndrom - nedokrvování končetin - to tě netrápí?

opuchlé oči

(Jájina, 29. 10. 2008 15:28)

Ahojky lupusinky, nějak dlouho jsem nepsala, stále jsem nějak měla co dělat, ale od včera mám opuchlé oči, v noci jsem víčka vůbec nemohla otevřít , musela jsem si pomáhat rukou, bělmo je celé zarudlé, toto se mě ještě s mým vlkem nikdy nestalo, můžete některá poradi co s tím? Díky

chodím k psychoterpeutce

(síma, 26. 10. 2008 11:43)

Ahoj,no našla jsem si kvalitní a velmi vzdělanou psychoterapeutku,která pracuje hlavně metodou visualizace a rodinného psychodramatu /ani nevím s čím vším ještě,studovala v USA/a jsem nadšená.Napadají mě obrazy,které symbolizují můj život a ona mi je pomáhá rozklíčovávat.Nic světoborného,ale pro mne zázrak!


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97

následující »